Megrendeléseket kizárólag webshopon, illetve e-mailen fogadunk be.
A beérkezett megrendelésekre 24 órán belül visszaigazolást küldünk. (kivéve hétvége)
Az apeker kft-t csak a saját visszaigazolása kötelezi.
Kérjük az általunk küldött visszaigazolást ellenőrizni, amennyiben a megrendelő nem vitatja azt, utólag reklamációt nem tudunk elfogadni.
Készletes termékre leadott rendelésekre 24 órán belül fogadunk el lemondást.
Rendelésre behozott termékekre maximum 24 órán belül, illetve a visszaigazolási e-mailben jelzett időpontig fogadunk el lemondást.
Megrendelés lemondásáról, módosításáról csak írásban érkezett információkat áll módunkban feldolgozni.
Határidős rendelések
Amennyiben a rendelés leadásakor megkapjuk a pontos elszállítási időpontot (ami lehet akár több hónap múlva is), arra az adott időpontra hozzuk be a gyáraktól a rendelést, és a jelzett időpontig ingyen tároljuk. Az előre meghatározott napon kiállítjuk a végszámlát a megegyezés szerinti fizetési feltételekkel. Ezekre a rendelésekre az előlegbekérés és az áremelés jogát fenntartjuk. Amennyiben rendelés leadásakor a teljes összeg kifizetésre kerül, az esetleges áremelés ezt már nem érinti.
Az előleg kifizetése után lemondást nem fogadunk el.
Amennyiben a fent említett elszállítási időpontot nem kapjuk meg, a lehető legkorábbi dátumra készítjük össze a rendelést és attól a dátumtól érvényesek az elszállítási és fizetési határidők.
Számlázás
A szállítható megrendeléseket megállapodás szerint leszámlázzuk.
A szállításra kész rendeléseket maximum két hétig áll módunkban tárolni
Amennyiben további két hét múlva sem történt meg az elszállítás, úgy tekintettel az időjárásra, a folyamatos rakodásokra és a közbeeső leltárokra, az áruban és a csomagolásban esett károkért felelősséget nem vállalunk, ezek miatt reklamációt nem fogadunk el.
Minden két héten túl el nem szállított és ki nem fizetett árut jogunkban áll készletre visszatermelni, s az újbóli összeszedés estén a visszáruzásra vonatkozó szabályok alapján a többletköltségeket kiszámlázzuk (visszatárolási díj, újra összeszedési díj, csomagolási díj)
Kérjük,hogy készletes termék megrendelésekor is jelezzék a várható elszállítás dátumát. így, ha több, mint két hét múlva lesz csak szükség az árura, az írásban jelzett dátumra készítjük össze és számlázzuk a rendelést.
Számláink elsődlegesen pdf formátumban készülnek, melyek aláírás és pecsét nélkül is érvényesek. amennyiben papírformátumú számlát kérnek, azt előre jelezzék.
Rakodással kapcsolatos információk
A nyitvatartási időn kívül nem adunk ki árut.
Minden esetben előnyt élvez rakodáskor az a cég, aki előre leadta,hogy melyik napon milyen áruért jön.
Akik nem adták le, azok között az érkezési sorrend alapján zajlik az árukiadás.
Telephelyünkre csak a raktárvezető irányításával állhatnak be rakodó járművek.
Előre nem jelzett elszállítás esetében az áru összekészítése alatt gépjárművel várakozni a telephelyen nincs lehetőség.
A raktárakba bemenni szigorúan tilos!
Árukiadás
Kamion érkezésekor arról árut nem adunk ki!
A már összekészíttetett raklapokat nem szedjük szét utólag.
A raklapokat fóliasapkával takarjuk le – a tételes átvétel érdekében nem kerül fóliázásra, csak az áruátadás után.
A szállító köteles ellenőrizni az árut, amit átvesz. A szállítólevélen szereplő aláírásával még akkor is felelősséget vállal, hogy az árut hibátlanul és sértetlenül vette át, ha valójában nem ellenőrizte le azt átvételkor. Utólagos reklamációra nincs lehetőség. Kérjük, vegyék a fáradtságot az áru tényleges átvételére, ez mindkettőnk érdeke.
Személygépjárműbe kizárólag saját felelősségre rakodunk be!
Idegen áruhoz nem nyúlunk, azt nem rakjuk át vagy szedjük szét a gépkocsikon.
A raktárakba bemenni szigorúan tilos!
Az árukiadás során a raktár biztonságos működése érdekében a rakodók kötelesek a raktárvezető utasításait követni.
Visszáru
Elszállított áru utólagos visszavétele csak akkor lehetséges, ha az eleve készletes termék és rendelkezünk még azonos tónus-kalibrációval az adott termékből.
Áru visszaszállítását minden esetben az irodával előre kell egyeztetni. értéket nem fizetünk vissza, hanem jóváírásra kerül a következő vásárlásból.
Visszaszállított árut sérülésmentesen áll módunkban visszavenni, 20%-kal csökkentett áron, és egyszeri 5000 ft +áfa visszatárolási díj megfizetése mellett. felnyitott, sérült, elkoszolt dobozokat nem veszünk vissza. visszavételkor meg kell várni, amíg az árut egy raktáros tételesen átveszi, de ezt minden esetben megelőzi az áruk kiadása.
Reklamáció kezelés
Minden esetben írásos reklamációt fogadunk el, amihez kérjük fotók melléklését is és az apeker kerámia kft által kiállított számlát.
Amennyiben szükséges, kérjük a kitöltött építési napló másolatát és fotókat a burkolatokra, segédanyagokra, burkolásra.
A szállításra kész rendeléseket maximum két hétig áll módunkban tárolni. Amennyiben további két hét múlva sem történt meg az elszállítás, úgy tekintettel az időjárásra, a folyamatos rakodásokra és a közbeeső leltárokra, az áruban és a csomagolásban esett károkért felelősséget nem vállalunk, ezek miatt reklamációt nem fogadunk el.